äckliga svin

Jag måste bara berätta om hur arg jag blev när läste på aftonbladet om Engla 10 år som nu är död.
En helt vanlig tjej som cyklar hem från att ha lekt med sina kompisar och försvinner spårlöst. Efter en knapp vecka erkänner 42-åringen mordet. Jag vill inte ens veta hur och vad han utsatt henne för och jag kan inte ens tänka mig hur rädd hon måste ha varit. Att han även erkänner mordet på Pernilla som begicks år 2000 var bra eftersom det lades ner. Hoppas verkligen detta aset får ett hårt straff.
Satt o pratade med min mamma om detta och vi tyckte båda två att dödsstraff borde införas i Sverige när någon erkänner mord. Hans liv är (kanske inte nu längre) lika mycket värt som dessa tjejernas och om han kunde döda dem borde han få det tillbaka i form av en spruta. Men med svenska lagar får han väl livstid (som är 12 år) men kommer ut efter 2 år för gott uppförande sen får han specialvård ett år sen har alla glömmt detta.

Vill ägna en tanke åt dessa flickor ikväll.

image27



Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0