ain't talkin'Bout love

MIN ARM, gör ont. Har nyss duschat vilket inte va så smart för att köra en hård stråle med varmt vatten där ja är som mest öm = RÅKORKAT. Menmen hade inte så mycket annat val. Men de onda ska nog ha gått över tills imorron.

Kvällen idag blev faktiskt mysig och skoj. Drog med Lotta och Jes hem för käk och sen åkte vi till willy:s och storhandlade till grillning. Tog bussen till stan och gick mot kungsparken där vi slog läger vid kanalen. När vi fått igång grillen kom lite boys och det blev prat och grillad korv. fast de flesta korvarna blev muterade raketer som skulle attackera ankor. Tyvärr var ingen pricksäker nog. Vid nio blev de kallt och jag begav mig hem där jag stolt visade upp mitt bandage från dagens äventyr för mami.

Nu ska ja nanna och sova länge,

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0