Cold as ice

Tjolong.

Dagen har varit bra förutom en sak, imorse när jag vaknade och gick upp ur sängen snubblade jag över en skohylla. Fick blodblåsa och det svullnade upp :(. Fett äckligt faktiskt. Fast kan inte låta bli att pilla på blåsan, nasty.

När jag slutade idag vilket var runt tolv åkte jag till staden och tittade på lite väskor eftersom jag var lite tidigt ute till um och fick ögonsten till väska håller på att kollapsa helt. Klockan ett gick jag in , tjugo över var jag klar och lättad. Imorron har jag ny tid och ska sätta in staven :S.
gav mig på lite mer väskjackt utan lyckade slutsatser så ja åkte hem ola mig i trädgården och stekte.

När mami kom hem åkte vi till glueharbor centrum och köpte mat, intressant värre.
Hem och bytte om sen bar de av till gymmet för ännu en timme där.
Sen blev de käk och en duschelidusch. Nu blir de faktiskt ett sex and the dity avsnitt, om inte två.

Over and Out

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0