Dancing in the dark

ångest. Jag har riktigt jävla mycket ångest. Över vad vet jag faktiskt inte, men har en klump i magen som äter upp mig inifrån. Kanske för att jag har två prov på tisdag som jag inte pluggat på, kanske för att det snart är bikinisäsong, kanske för att danmarkssnubben inte ringt tillbaka. Finns flera fina alternativ.
1. Att plugga på upplysningen funkar inte, SÅHÄR tråkigt är det.
2. Bikinisäsong ? ja jag behöver inte säga mer.
3. VARFÖR HAR HAN INTE RINGT?! Jag ska terra den jäveln hela veckan!


En annan anledning till ångest är för att det är söndag, Innan hatade jag söndagar men nu har jag kommit fram till att jag underskattat söndagar som fan. Idag bestod min söndag av KATTI. Hon har äntligen kommit hem från stockholm så jag kunde få träffa henne. Det blev pizza, glass och Jalla Jalla. Och såklart massa med skartt.
Så det har varit en trevlig dag.

Veckans got to do lista
* Terra dksnubben till max.
* Ut med Smilla och hoppas på fint väder.
* Plugga.
* Hitta något att ha på mig på begravningen.
* Sätta upp mina fina skohyllor och rensa bland alla skorna.
* Fixa till bågarna på mina brills.
* Träna röven av mig.
* Festa sönder på torsdag tills solen går upp.

Får se vad som håller.
Måste ta tag i mitt pluggadne nu :(.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0