Danmark here I come

Tjabba.
Denna dagen har börjat helt underbart av att mami kom in o väckte mig kvart över 8 och hade dukat upp grapefrukt, yoggi och te till frukost. Sen är hon snäll nog att köra mig till skolan, och solen skiner som tusan.

Har visserligen aptråkig expoletion nu där vi ska lära oss skriva skyltar (?). Det är inte kul iallafall. Har precis tryckt ut massa CV som jag ska få lämna idag hoppas jag.
Måste bara säga att nu år våren här på riktigt ! Så jäkla härligt väder och nästa vecka ska det bli upp till 15 grader, wooppah!

Efter skolan, som slutar tolv idag, ska jag till svågertop för att möta mami så ska vi ta tåger till grannlandet till field's och hoppas på tur inom både shopping och jobbsökande.

Nu måste jag fortsätta med skyltarna.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0