ett två tre fyra jag är en partymyra

Ciao ! Vilken kväll det var igår! Väldigt kul och lång, så som de ska vara.
Börjar med att åka till amanda vid nio för att förkröka. När ja kommer dit har hennes bror massa folk där så det var livat till tusen. Vid elva tar vi en taxi till Alle och firar honom med dans & krök. Kul att träffa alla igen och lite nya ansikten. Vid halv två ringer vi manne o ber honom köra oss til jens. Där fortsätter kvällen med alkohol som flödar som vatten och musik. Tar sista bussen hem med Sparre, Pärat och Mööf, när bussen kommer till strandåsvägen plingar Pärat men när bussen stannar går ingen av. Busschaffisen blir rent ut sagt GALEN och skriker att alla ska av bussen. Efter en kvart får jag nog o går av, det var bara tre hållplatser till Martin. Precis när ja hoppat av bussen kör bussjäveln. Då blir man lack.

Mötte Martin och stog o snackade typ en timme men sen frös jag så jävla mycket om fötterna så vi åkte hem till honom. Imorse vaknade jag av att små äckliga snorungar står utanför hans hus o spelar bandy, tio på en söndag. Helt körda i huvet. Har inte fått sova ut en enda morgon denna helgen, skjut mig långsamt.
Nu ska jag sätta mig i solen en stund sen till farmor för söndagsmiddag, save me.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: anna

va kul

2008-04-13 @ 15:56:20
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se
Postat av: Titti

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-13 @ 16:09:30
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Jonna

Ha en bra dag!

2008-04-13 @ 16:11:05
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0