find your own way out

bara 39 skoldagar kvar till sommarlov

Jag fattar inte att första året på gymnasiet snart är avklarat. Det har verkligen gått apfort. Och dessa ynka 39 dagar kommer gå så snabbt. Har varit ett rikrtigt kul år på mediegymnastiet med två klassen, mp1g & mp1ex och massa nya vänner. Men nu längtar jag till sommarlovet så jag kan dö!

Här är förra veckans lista:

Veckans got to do lista
* Terra dksnubben till max.- ORKDADE INTE FÖR HAN ÄR EN IDIOT
* Ut med Smilla och hoppas på fint väder. - CHECK, DOCK INGET FINT VÄDER
* Plugga - JO DET GJORDE JAG FAKSITKT
* Hitta något att ha på mig på begravningen.- NEJ DET FICK BLI EN SÖT VIT KLÄNNING SOM JAG ALDRIG HAFT PÅ MIG EFTERSOM JAG ALDRIG HAFT NÅGOT BRA TILLFÄLLE
* Sätta upp mina fina skohyllor och rensa bland alla skorna. JAA, JAG SLÄNGE 2 PAR SKOR OCH HAR 30 KVAR.
* Fixa till bågarna på mina brills. JAPP FIXADES IDAG
* Träna röven av mig. MJO HALVT
* Festa sönder på torsdag tills solen går upp. - NEJ, DET BLEV MYS ISTÄLLET

Här kommer nu veckans lista av saker jag måste fixa:

* Plugga till historieprov
* Ut med Smilla
* Träffa Felicia
* Checka in sommarkläder
* Åka till danmark o se om ja kan fixa nått jobb på Field's
* Träna minst 3 gånger
* Grilla på stranden med classmates
* Dammsuga som fan :(
* Rensa min garerob så massa fina sommarkläder får plats.

Får se vad som håller, det där med dammsugning kan ju inte vara sådär jätteviktigt att göra just nu?

jaja, dagen har bestått av tråkskola med squashidrott med jessica och fina haha. Sen åkte ja till Limhamn för att fixa till brillorna sen home. Tänkte sätta mig i solen o läsa men den försvann. Funderar på att ta en powrnap innan ja drar iväg o tränar. Ska anyway lägga mig o sängen o öga igenom nån gammal tidning.

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0