FREDAG

Nu varre dags för helg, very very najs. Sitter i skolan och har datorkunskap i typ tre timmar, eller alla utom jag. Ska på intervju vid halv fyra så måste gå tidigare vilket jag inte klagar på.
Lunchen fick spenderas på stapel med jes, manda och lite boys, dock ingen sol idag.

Efter intervjun måste jag skynda mig hem för att ta en snabbdusch, nått snabbt att käka och byta om sen bär det av till Sandra som ska ha birthdayparty.

Nu ska ja göra en powerpointpresentation om linjen jag går, expo ftw!
känns extremt meningslöst faktsikt menmen..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

tack! Egentligen är de inte så blå, det är något med min kamera. Men det gör inte mig något!

2008-04-25 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0