fridaynight

mätt som en gris är jag nu.
Blev restaurangmiddag med mami, papi & deras kompisar. Jag behövde mat så jag hänkade som femte hjulet. Det blev efter många om och men restarangen Chilli. Väldigt god mat men personalen gjorde inte många rätt. Jag åt som vanligt för mycket så nu mår jag illa så mätt jag är. Och när jag är mätt blir jag trött = ingen partykväll :(. Eller inte som de verkar nu. Så jag ska ladda ner nån film o lägga mig under täcket.

Min stadsrunda med jessie blev väldigt mys. Plus att jag blev halvpank på kuppen. Ett par nya solbrills eftersom mina förra are gone, ett träarmband, en BH och ett par flätade hängslen. Impulsköp ? mjo för nog hålla med om det. Gick runt i det fina vädret ett bra tag sen blev jessie hungrig så då var det BK som gällde. Jag satt bara och tittade på dock. Skitsnack, veckans skvaller and some news. trevligt!

Bussresa hem och hade tio min på mig att göra mig iordning sen varre tillbaka in i stan som gällde. Men jag hann till restaurangen i tid. Och ja nu sitter jag här och myser med min vovve. Får övertala martin om att komma hit, tråk att sitta ensam.
TJAAAARÅÅÅÅ sup & svälj trevlig helg

Over and Out



Nu är klockan tjugo i två och martin är påväg hit. Jag är halvbra på det där med övertalning kanske.
har iallafall sett den sjukaste filmen på länge. The eye, riktigt äcklig. Den var inte ens bra den var bara psykist. jag förstod inte handlingen och när det var en kvart kvar hade jag nog 300 i puls så får se sista kvarten imorron istället. haha. Nu ska vi kolla på typ edward scissorhand, den är inte lika hemsk. 

Godnatt
Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0