here we go again

halleloja. Först : aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh, så skönt är det att veta att man inte ska till skolan imorron. Tyvärr känns det inte lika skönt att behöva sätta sig i bilen halv nio imorronbitti :(. Men ska inte tänka så långt fram nu.

Idag har det varit ännu en vårdag med stek utanför skolan i solen. Soft dag i skolan + elevrådsmöte. Slutade 15.20 och då tog jag bussen till Smilla för en promenix i solen. Gick runt bland alla smågator och vips så va ja borta vid katti som ligger en bra bit från smillas hem. Sen hade jag tio minuter på mig att dels gå tillbaka och dels hitta tillbaka igen. Men de gick bra, mitt lokalsinne är inte gjort för djupadal. Sen hämtade mami mig så åkte vi till fältet med nikepike (min vovve). Va där en timme sen hem o käka, o talka med le mum and pap. Nu har jag precis duschat och ska snart klä på mig.

Ikväll vet jag faktiskt inte hur det blir. Är faktiskt inte så festugen längre, bakis i bilen imorron låter inte lockande. Men att sitta ensam hemma o småfisa låter inte ball de heller. Martin sa att han kunde komma hit sen om jag inte ville till Jens. Så Ingen risk för småfisande ensam. Nu ska ja fixa till mig inför ja vad det nu blir.

Imorron åker jag till Linköping halv nio för att säga goodbye till morfar <3. Har faktiskt inte letat efter nått att ha på mig men klädkoden var "glädje" så får bli en vit klänning med bruna strumpbyxor, mina nya pumps och ett trähalsband. Om det är glädje vet jag inte men det är iallafall inte svart. Sen hade jag inte varit bekväm om jag hade kommit i värsta utstyrslen med lila,gula och rött. Så det blir nog bra.
Vila i frid morfar hoppas du får det bra med mormor <3.

Over and Out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0