Hit n' run

FREDAG, nu ärre helg vilket är cpskönt. Riktigt jävla underbart helt enkelt. Efter mitt "råpluggande" (25 min skummläsning) blev det tidig sänggång med hopp om att sömn skulle lösa dagens provproblem. Och jo ja det funkade nog för jag fick MVG, skönt avslut på veckan. Sen att det inte var så svårt är en annan femma. Fick sluta två timmar tidigare vilket var helt underbart det med och precis när man kommer ut för att åka hem kommer solen fram det kan nästan inte bli bättre.

När jag kom hem slängde jag mig på telefonen för att ringa dkjobbet, som sagt jag ger inte upp. Men han satt i samtal och skulle ringa tillbaka. Vilket han inte gjort så tänker terra honom hela nästa vecka också :).

Fick precis sms av jessica att hon har tråkigt, så måste rädda henne med en runda i stan nu i solen.
Later

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0