humörsväningar

tjaa.
Dagen började med solstrålar och ett brett leende men nu är jag på riktigt pissigt humör och regnet öser ner.
Humöret har varit på topp hela dagenmen när himlen öppnar sig och min klänning blåser rakt upp i luften på centralen börjar det sjunka. Bättre blir det inte när bussen kör prcis när man ska stiga på och verkligen inte när cykellåset fastar så ja får stå o mecka i tio minuter i regnet. Nu har ja kommit in i värmen och dragit på mig mjukisbyxor och tjocktröja. Tänker inte gå upp från denna sängen innan ja ska gå in till mig o sova.

The day: började med bild där vi gjorde klart våra lerskulputer och jag är happy med min :). Sen kom dagens chock från min sida, matterpovet som jag gjorde förra veckan som jag trodde gick apkasst fick jag fick VG på. Jag förstår inte hur men är väldigt nöjd.
Efter skolan åkte jag och lotta till stan för att leta skor till henne ( jag får inte köpa fler av papap :( haha ) Hittade vad vi sökte ganska snabbt så det blev mest rundvandring. Klockan 4 mötte jag upp Felciia utanför pronto där det blev en lång fika med skvaller.

Sen började mitt liv bli kaos med regn och cykellås.
Får glo nån film så jag blir happy igen :).

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0