I ett iskallt ikealand...

TjaTja, känns som om jag fortfarande är nvaken och klockan är kvart över sju. Detta är inte bra. Iallafall, igår eller inatt så att säga kom martin tillslut. Kind of onykter men han kom iaf. Låg o snackade o myste till sex imorse sen deckade vi. Vaknade först när mami ringde halv två o frågade om jag var vaken. Men jag somnade om rätt snabbt och sov vidare till typ tre. Vid fyra va vi uppe o inne i andra huset för att göra frukost/middag. Mat framför fotbollen som slutade 1-1 mellan MFF-DIF. Sen hade vi några brottningsmatcher, jag vann såklart alla överlägset. Vid sex gick martin för då skulle han juubba.

Ikväll har jag verkligen inga planer, vilket suger.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0