it's always teas teas teas

Maah vilken fredag. Eftersom jag är en person som hatar att stressa och inte gillar tidiga fester så dröjde det till halv tio innan jag gjorde inträde hos sandra fast vi skulle va där sju. Även manda och carro gjorde inträde sent, halv elva kom dom och var inte på det bästa humöret, men ja fick snabbt leende på deras läppar. Kvällen var skoj och den gick snabbt, lite för snabbt. Det blev mycket dans, snack med nya ansikten, alkohol och sång. Tack och grattis än en gång sandra!

Tog bussen hem vid ett och blev jäkligt chokad när ja gick av då en man i 30-årsåldern som sitter i sällskapmed sin släkt (?) Skriker "Nu ska fittan gå av, öppna dörren". Jag blev helt chockad och bara stirrade på honom. 
Gick hem och det dröjde inte mer än 2 minuter till ja somnade. 

Imorse när ja vaknade (klockan nio :( ) var min första upptäckt att min mobil som ja la på laddning under natten stendöd. Den gick inte att sätta på och då blev ja lite smått panikslagen. Men papi som är räddaren i nöden kom och lagade den så nu funkar nallen igen woho. 

Vid två körde papi och ja till food court och käkade, det blev sushi och talk.

Nu blirre sexandthecity och ska försöka sova lite. Kvällen har ja ingen aning om vad den erbjuder.

Over and Out

                                           image43

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Jag gillar inte heller tidiga fester och att stressa..usch.

Vad blev det på denna lördagskväll då?

2008-04-27 @ 00:37:52
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0