klydderöv

Måndag, jag hatar måndagar. Som Garfield. Speciellt denna, inget går bra. Började dagen med vakna FÖR TIDIGT ! en hel jävla timme. Så va riktigt sur över det. Sen har vi tråksvenska och tråkengelska. När det äntligen är slut tar jag bussen till stan för att möta upp manda. Vi bestämde oss för att kebab fick bli dagens lunch, och tillochmed det går fel. Vi fick ingen sås :(. Sen tillbaka för att ha idrott, friidrott. Gick ändå hyfsat bra :). Slutade två och tog bussen till statsbiblioteket där jag tänkte att jag skulle vara duktig o plugga. Men man fick bara ha datorjäveln i 20 min. Och någon bok om franska revoulutionen under 100 sidor fanns det inte. Så de va bara att åka hem igen.

Nu sitter jag här och ska bege min in i krigets värld. Funderar på att ringa dksnubben. Det får vänta tills jag är klar. Kvällens planer är pluggeri till 1000. Vi har tydligen matteprov (!) på onsdag. Men det är rätt lätt så det borde jag fixa.
 
Nu ska jag sluta vara så negativ. Puss :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0