Lazy Sunday Afternoon

7 timmar kvar sen är denna helg slut :(, ska dock inte klaga för den har varit väldigt händelserik. Gårdagen blev verkligen inte som tänkt och det kanske var lika bra. Amanda gjorde inträde hos mig vid nio då vi körde tvåmannafest en stund. Planerna var att vi skulle på loklfest men ne de sprack så vi körde vidre bara vi två. Lite desperata fråga vi runt lite folk vad som hände under kvällen men ingen hade nått spännande på G.
Till slut halkade vi in hos jesper som hade 18-årsfest. Idag är han födelsedagsgris så GRATTIS!

Var riktigt kul den alltför korta stunden jag var där, sen mötte jag upp martin i limhamn och tog en taxi till mig.
När ja vaknade imorse var klockan 7 och jag kunde verkligen inte somna om, HÅÅRT. Låg kvar och vilade tills tio sen fick jag nog av martins snarkningar och gick upp för att se om mami var vaken, and yes she was. åkte till ILVA för att hitta ett nytt matbord och tog en fika på eph.

När ja kom hem ligger martin kvar och sover så ja väcker honom. oturligt nog skulle han åka o spela boll då så det blev inte mycket mys. jag fick köra en storstädning istället så nu är cribbet som nytt igen :).

Sitter o tuggar på en räkmacka mami kom upp med och nu ska jag göra skolarbete, har iallafall en fin tv-kväll framför mig senare.

Over and Out 

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag har också haft en händelserik helg.
:)

2008-04-27 @ 17:12:40
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0