let the sunshine in

 Tja! Då va jag back on track again.

Måste först säga hur lyckag jag är över detta underbara väder. Vårkänslor så det smäller om det. Min hundpassningskariärr började idag vilket va perfekt. En timmes promenad i solen va verkligen inte fel.
När vi kom tillbaka slängde  sig hundfan i en damm och blir dyngsur. smartass. 
Mysig hund iaf. 

En liten summering av vad som hänt senaste dagarna.
- krök hos Jens i lördes, najsbajs. Blev kanske lite onödigt sent men anyway.
- På sändag hämtade kattis pappa mig och sen hämtade vi upp katti och körde till mobilia. Mötte Carro efter en stund. Alla va sjukt slitna så det blev inte så mycket gjort. Blev ännu ett par nya skor, ett par tygskor från Din sko så det var väl behövda skor till våren. På kvällen blev det Dum & dummare med Martin och en påse godis.
- Igår blev det det vanliga, skola och träning.

Idag är planerna följande : Plugga, vilket jag känner att jag kommer skjuta upp men ska försöka ta tag i det. Sen kommer nog Martin hit en stund, har trotts allt varit tillsammans i en månad idag :).

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0