Lika & förlängning

Sitter i handduk och har precis kommit ut från en lång dusch. Jag var verkligen väl värd den kan jag säga.
Iallafall, matchen. Ja matchen var faktiskt bra tycker jag, synd bara att malmö inte kunde klämma in ett mål i förlängningen. 4-4 blev det men de e bra kämpat.
Maten var god, och för första och sista gången i mit liv åt jag räkchips. Smakar papper och plast. Var räkorna ska komma in i smaken har jag ingen aning om.

Zigge ja så hette en liten man som satt på restaurangen, han var kvällens nöje. Han var ca 1,50 lång och liknade Einstein på pricken. Varje gång malmö var på rögles halva ställde han sig upp (han blev kortare när han stog än när han satt haha) och upp med armarna i luften o skrek "KÄMPA GRABBAR!" Det var inte bara en gång utan i varje anfall. När det blev mål stutsade han runt som en liten 5 åring som nyss vunnit super mario. Men ja han gav oss en hel del skratt under kvällen.

Men på torsdag är det dags igen och det blir nog samma visa. Och då ska vi vinna! :)

Nu ska jag göra min engelska, eller kanske börja på den. Hinner att göra den på lunchen imorron. Men ska iallafall försöka lägga mig tidigt idag. god natt <3

Over and out

image18  HEJA MALMÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0