Linköping

I'm back on track.

Då va man tillbaka i Malmö igen. Home sweet home. :)
Igår blev ja då väckt halv 8 vilket kändes som tortyr. Pallrade mig upp och packar det sista.
Eftersom martin va snäll nog att komma hit i torsdes somnade han här också så han fick nanna kvar medans jag gick ut o satte mig i bilen påväg till linköping.

Efter 3 timmar och ett stopp på BK var vi framme vid kyrkan. Vi väntade på resten och sedan gick vi in. Begravningen var jättefin med det var mycket tårar.
Efter en timme va de slut och vi körde tillbaka till hotellet. Min kusin Hugo och jag begav oss nerr mot stan för att se vad Linköping hade att erbjuda. De va inte så mycket, men många mysiga fik hade dem, så det blev en fika i solen. När vi snackat tillräckligt mycket skit och kakorna var slut gick vi tillbaka till hotellet. Det blev solning för min del och sedan fixa sig inför middagen.

Grekrestaurang. Riktigt gott, fast lammet fick jag skippa eftersom det inte ligger på min topplista. En trevlig kväll med gamla minnen, skratt och god mat & dryck. Drog oss tillbaka till hotelelt där dom som orkade va vakna satte sig i hotellbaren. jag va dock aptrött så knoppade in efter en stund.

Imorse vaknade jag efter en god natts sömn för att få i mig hotellfrukost. Det är det jag alltid ser fram emot mest när ja e på hotell haha. Halv tio satte vi oss i bilen för att köra hem igen. Jag sov hela resan hem och märkte inte att det var snöstorm.

Hemma blev det uppskruvning av skohyllor, städning och putsning av skor. Nu har jag duschat och ska snart ställa in skorna som står ute o torkar. Ikväll blir de pizza sen 21-årsfest.

Over and Out

   

Kommentarer
Postat av: fiaaaaan

DU SLÄNGDE INTE BONNATOFFLORNA HOPPAS JAG!

2008-04-15 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0