Lördag hela veckan

Fy fan vilket underbart väder det är idag! Riktigt skönt, hade ingen jacka när ja va ute o cyklade och det är ett stort steg för värmen.

Blev väckt nio imorse av martin, sen somnar han om vilket jag inte kunde göra så jag satte på Sex and the city :) vid Tolv vaknar martin o vi gör oss iordning sen sätter vi oss i trädgården i sommarvädret. Vid halv tre cyklar jag till Sandra för picknik, very mysig, Kom hem nyss typ och hjälpe till lite inför ikv, ska snart in i duschen och sen blirre grilla ikväll :)

Gårdagsen kväll blev väldigt lyckad tillslut. Vid nio kom jessiepessie hit och efter typ 20 minuter tog vi bussen till strandhem där de va krök hos Emil. Blev rätt tidig hemgång och mötte upp martin påväg hem. Väl hemma satte ja igång sex and the city men de va inte poppis så vi somnade ganska snabbt.

Kvällen vet jag inte vad den bjuder på mer än grillning så får se.

Ovet and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0