nationella provet

Så nu var det gjort, nationella i engelska. Skrev om sommaren 06 eftersom den sitter stenhårt i mitt huvud och var hela jävla underbar.
Vet verkligen inte hur provet gick men hoppas på att de kommer gå bra.
En sak som stör mig extremt är att vi har lektioner direkt efter provet medans andra skolor får sluta. Drygt.
Slutar 15.20 idag och då ska jag ut med smilla i detta skitväder, min vinterjacka är på och det känns hemskt.
Ikväll står träning på schemat mer har jag inte planerat.

Over and Out


image33

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0