school of fuck

Tjaarråå. Sitter här o fryser röven av mig. Varit ute me Smilla en timme i detta underbara sommarväder... vart fan tog solen vägen :( ? Riktigt pisseväder nu, då blir jag på så himmla deppigt humör. I need sunshine!.
Hade prov idag som sagt och jo de gick bra. Känns bra iallfall.

Ikväll blir det hockey och thaimat i bunkeflo för hela slanten. Men innan ska jag hinna med att göra engelskaläxan som jag skjutit upp hela förra veckan. Det är något jag måste lära mig, sluta skjuta upp saker. Jag har nog ärvt det att mami. Måste hinna glo ingenom matten en gång till eftersom jag har prov imorron. Denna veckan tar död på mig.

ska trycka ner näsan i engelskaboken nu, HEJA MALMÖ

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0