Should I stay or should I go

Lillördag än en gång, inte så festlig lillördag dock. Snarare skittråkig. Skolan var.. seg, extremt seg idag. Redovisning och massor med dötid. Efter skolan tog jag och Lotta bussen till stan för att käka. Vi stötte på Nina och Youhanna utanför donken. Eftersom Lotta skulle vidare gjorde Nina mig sällskap i stan. Väldigt mysigt. Blev ett par nya skor, igen. Min pappa sa att jag nog hade någon slags sjukdom när det gäller skor. Kanske stämmer. Men skor kan man aldrig ha för många av, inte jag iaf :)

Kom hem lagom till middagen sen stog det träning på schemat men jag fick en feberchock så la mig framför datorn, tog en alvedon och halvdeckade framför number 23. En timme senare blev det bättre, wierd. Mår iaf bra nu men någon träning blev det inte idag. Ska se om jag kan få me papi till Bellevuestadion för en squashmatch imorron.

Så planeran för ikväll är plugg? Jo jag måste prov på fredag och frivilligt imorron. Med tanke på att jag ligger back rätt mycket så borde jag göra det imorgon med, det suger. Men sen blir det paus men "Sverige pussas och kramas" Björn Gustavsson är med så det är ett måste. Kanal 5 klockan 21.55. Nu blir det en dusch.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0