six feet under the star

Shalom. dax för en ny vecka med nya saker att göra, har inga specifika planer så det får flyta på. Ska iallafall njuta av vädret och vara ute så mycket jag kan.

Eftermiddagen idag blev asskön och bra. Först ut me hunden på fältet vid bo01 med mami o papi, sen stapel där ja träffade lite grabbs och efter en stund kom mandy. Jag hade tänkt att komma igång med mina brädskillz och jo det gick väl bra, ramlade inte en enda gång. Fast nästa gång ska jag inte ha ballerinaskor. Så de blev mest stekande i solen för mig och manda vilket var bättre än svettas på en bräda.

Åkte hem och åt grillat sen blev de parlamentet och brottninsmatch med papi o nike, jag vann inte :(. Nike ställde sig på mitt hår så då gav ja upp.

Nu sitter jag här med en tallrik apelsinklyftor och funderar starkt på att sätta på ett avsnitt sex and the city (har nog blivit lite smått beroende.) Filmen kommer snart och då blir jag glad :).

"you make me smile"

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0