Somebody's watching me

torsdag, mjö inte så långt kvar till sommarlovet nu och jag längtar mer för varje dag som går. Sol idag även fast det skulle bli kasst väder enligt tidningen, skönt. Hade skola till 15.20 sen gick ja till espresso house på bo01 och mötte mami o hennes kompis och sällskapade dem med en fika. Sen körde mami mig till smilla så va ja ute och gick en timme sen träffa jag upp mami i limhamn där hon va gullig nog att köpa ett linne och en sjal till mig.

Nu har ja precis kommit hem och väntar på papi och mat. Ikväll skippar ja tränaingen och tar mig till Martin dock på cykel, det känns bättre än buss för psyket höhö.

En kul sak som händer imorron är att ja ska på arbetsintervju för CAFE IN! på storgatan på gågatan :) wish me luck!

Nu kom papi så nu blirre käk :)

Over and Out

    

fint till sommaren , och jag älskar verkligen linnets detaljer vid bröstet :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

schysst tanke, jag känner den;)

2008-04-24 @ 20:08:47
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Johanna

fin topp!

Svar: Ja eller hur!!! :D

2008-04-24 @ 20:18:21
URL: http://jlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0