squash (Y)

I'm back. hej, igen. Nu har jag spelat squash för första gången i mitt liv, med undantag från i tisdes på idrotten med jessica haha. Men det var skitkul, verkligen. Visst papi va lite bättre men jag ska köra på som fan. Svettig som en lök blev man med. Att tvinga med papi fler gånger är ett som är säkert.

Kom hem o käkade sen in i duschen sen bänkade mig här. MÅSTE dock plugga har prov imorron och jag har inte börjat, bra anna!. Men det ska vara rätt lätt så jag hoppas på det bästa. Arbetsmiljö och säkerhet, det låter inte ens kul. Men det måste göras, som allt annat.

Nu ska jag uggla här en stund till sen bege mig in till my cribb och råplugga en timme sen back hit.
Kollade nyss väderleken för imorron. 10 grader och moln står det nu, tur att dom har så bra koll.
Ska köra en soldans för säkerhets skull.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0