Sundance Kid

hej hopp. Hemma från ett träningspass, ett rätt skummt sådant. Mitt när jag sitter o kämpar som mest kommer det fram en helt random kille o frågar om jag har lite tid över att prata. Jag tror såklart att han ska ställa frågor om något helt oviktigt. Men grabben börjar babbla på om allt och inget. Jag babblat såklart tillbaka, när kan jag någonsin hålla min käft ? aldrig. Så efter tio minuter går han sin väg. Har verkligen ingen aning om vad han ville. Han tränade iallafall också för bikiniångesten haha.

Efter skolan kände jag att det var dags för ett staden besök. Jag drog med mig Josefina för att ta 2:an. På vägen hittade vi Nina som också ville följa med så why not? Blev en lacostetjockiströja i ceriserosa sen va Nina gullig nog att köpa ett skärp till mig för hon tyckte jag passade i det, sweet. Fika på Wayne's coffee med supergoda scones, dom slår ephouse med längder.

Härligt väder var det med så jag o Nina (josefina va tvungen att dra hem innan hennes bussbiljett gick ut :( ) var kvar tll halv sju o bara gled runt. Gick in på gator jag inte visste existerade och tittade runt. Sen bussen hem för att åka till friskis. Nu blirre mat, e dock inte hungrig så det får bli nån sallad. Ska bara duscha först för jag luktar inte  såå gott just nu haha.

Ikväll har jag inte ett skit att göra vilket är SÅHÄR skönt, ska verkligen bara njuta av min fria dag och sitta här o dega. Kanske blirre nån film lite senare.

Over and Out

image24  image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0