Sunday bloody sunday

Ciao!

Ännu en fin dag, lika bra att vänja sig nu :) Dock lite moln men ändå varmt.
Skulle bli 15 grader hela veckan så jag har hängt in vinterjackan nu, och blir de pisseväder tänker jag ändå inte på mig den för att bojkotta kylan.

Igår blev det bio efter en stressig middag. var o såg "min brors flickvän" med mandababy. Filmen va kul men handlingen va väl lite wierd. Efter bion tog jag bussen till marre o chillade film där med, häll på att somna hela tiden :(. halv tre fick ja gå hem i kylan eftersom han skulle jobba tidigt imorse.

Väl hemma somnade jag SÅHÄR snabbt :).

Idag fick jag äntligen sova ut. Halv ett kom papi in o väckte mig vilket kändes underabrt för hela sovrummet lystes upp av solen. Gick upp o käka frukost sen skulle ja sätta på min dator. Men papi hade varit o mixtrat med sladdarna så den funkade inte :(!

Nu ska ja göra mig iordning sen blirre fältet me hunden o sen kanske stapel me manda.

Over and Out

image37  "min brors kärlek"

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en jättefin dag!

2008-04-20 @ 14:38:26
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0