Sure you can walk the walk but can you talk the talk?

Sitter i min säng och svettas, inte för att det är varmt utan för att jag lider av stress. Kom på mig själv nyss att jag verkligen inte har någon fritid kvar framöver med jobb och skolan och läxor mm. Sitter här och pusslar ihop min redovisning tills imorron och beger mig samtidigt in i Marilyn Monroes liv till tisdagens prov. Samtidigt försöker jag komma underfund med hur jag ska hinna ha tid med alla fikor mm jag bokat in i veckan samtidigt som allt annat bara sväller över och tar tid.

inte ert problem så nu ska ja prata om något annat..
Förra veckans lista

* Måste ta tag i städningen
* Fixa p-stav, scarey
* GRILLA SOM FAN MED BRUDARNA
* Smillapromenix
* Gratta Sandra som fyller år 22/4
* Fira Sandra med partaj
* TRÄNA

jag klarade faktiskt av att göra allt, kredd till mig :).

Nu till veckans alltför fullproppade lista

* redovisning om skor
* Första dagen på jobbet
* Fika med felicia
* träffa nattis
* träffa manda och nina för en stadenrunda
* ut med smilla
* fira? valborg
* träna
* pluuuggga
* tjejmiddag

Ja de finns säkert 10000 saker till ja måste göra men detta är det som kommer upp i stundens tänkande.
Nu ska ja pussla ihop en bild med vårens skomode.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0