suuuunshine

tja bloggen.
Ännu en dag med prima väder. Har klänning och ballerina med peep-toe, kan de bli mer vårkänsla? Jag fryser inte ens, döskönt!
En sak som dock inte är bra är att jag har prov om typ två timmar och jag har inte börjat plugga. Det skulle bli av igår men martin kom över och kollade prison break och myste istället. Så nu blirre plugga en timme och hoppas på det bästa.

Efter skolan ska jag ut med Smilla i det fina vädret sen hem snabbt o fixa till mig sen till jensens böfhus med manda :). Impulsgrejer is the shit. Har även hunnit kolla in lite nya sommarkläder och jag gillar det jag ser. Får bli lite shopping nästa vecka hoppas jag. 

Over anf Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0