Sweet dreams are made of this

OMG I'm back again - bara för att göra jes glad. Visserligen är hon nog den mest glada personen jag känner för tillfället :)

måndag mångad måndag, stressen har lagt sig lite, tror mest jag var nervös inför provanställningen idag. Men den gick hur bra som helst, skönt! Nu är det bara att vänta på att hon ska ringa, jo jag hatar att vänta men fick bli så nu. Hoppas dem inte kör samma stil som Dk-killen. Förövrigt är dom som äger Cafe in danskar så jag fattar lika mycket där som jag hade gjort om jag jobbat i dk, great.

back to reality, jag säger bara orientering + fel skor = ont i fötterna sen jobbet i tre timmar i samma feliga skor = ännu mer ont i fötterna. Sen är jag korkad nog att gå o träna, dock i rätta skor men aj på mina fossingar. Någon frilvillig till fotmassage kanske ?

var duktig nog att cykla till friskis, och hem för den delen :). Mer kredd till mig!

Nu ska ja plugga till provet imorron så får vi la se hur de går. Btw redovisningen om skor gick hur bra som helst tycker jag, nöjd.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0