Vänner är som stjärnor. Även om man inte alltid ser dem finns dem alltid där.

tjaa, kom nyss hem från mitt lördagsäventyr. Efersom jag inte hade några planer kom jag fram till att det var längesen jag träffade natalie så jag drog iväg ett sms till henne och vips satt jag i hennes soffa. Natalie är en person som jag kännt sen jag började första klass. Första dagen i ettan lekte vi efter skolan utan att vi kände varanda sedan innan. Sedan dess har vi alltid varit bra vänner. Även fast vi inte ses lika ofta så kommer bandet aldrig att brytas. en sak som jag alltid kommer att vara fashinerad över är att vi ALDRIG har bråkat. Never.  Kvällen bestod av film: Heratbreak hotel, skratt, gamla minnen, CSI, mer skratt och godis. Så min kväll blev väldigt bra :).

Det blev en festfri helg för min del. Och ja det var faktiskt skönt. Gårkvällen kunnde blivit roligare istället för väntan men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, typ.

Nu ligger jag i mitt gamla rum med min voffsing. Det va cpkallt i mitt hus så jag tänkte att en film och hundsällskap var bättre än att ligga och huttra tänderna till sömns. Tankade edvard saxehand (säg det med norks dialket så kommer poängen i det hela.  Jag låg ner på golvet och skrattade när jag hörde det på norska reklamen. kass humor ? jo alla säger det men ändå haha ) igår så nu blire johnny för hela slanten.
Natti natt.

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0