Vi blev som dom andra

Snart fredag !


Dagen har bestått av promenad med smilla i det fula vädret. Sen åkte ja hem och väntade på papi så vi kunde åka o träna. Körde bara på styrka idag, kommit fram till att det är roligare och skönare än kondition. Efter en timme åkte vi hem för mat.

Satt o pratade med mami om morrondagen då vi ska till dk för att söka ny lycka inom sommarjobb. Så jag fick skriva ett nytt cv men allt fuckade sig när ja skulle printa ut dem så får fixa de i skolan imorron.
Sen kände jag mig tvungen att rensa min garerob som var överfull av kläder jag inte använt på sisådär 234 år.
Blev tre påsar med kläder som ska skickas till nått fattigt land, dagen gärning var det då ja :).

Nu är klockan 23.00 och jag är stentrött efter att ha gott upp mitt i natten, så ska in till mig o blåsa torrt håret sen sova så gott med nike i min säng.
God natt!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0