You don't know how you meet me, you don't know why can't turn around and say goodbye.

tjoppah.
Då var denna dag bortblåst och annu en dag mindra till sommarlovet, extremt skönt.
Idag hade jag då prov och de kändes bra även om jag inte hann plugga så mycket. Men det löser sig det gör det alltid..
Sen blev det en promenad med Smilla. Dock hade solen bestämt sig för att försvinna exakt den timmen, onödigt.
Snabbt hem för att fixa smink, hår och doft sen in i en buss till stan. Mötte Amanda klockan sex och gick till Jensens Böfhus. Köttet uteblev för ikväll och vi satsade stenhårt på greksallad, lite för nyttigt så det blev ta-själv glass till efterrätt :). halv nio reste vi oss för att åka hem och se desperata hemafruar. Mami o papi hade ockuperat tv:n och jag orkade inte gå in till mig så jag satte mig och gjorde min engelskaläxa isället, långt ifrån lika kul.

Imorron ska jag förhoppingsvis träffa Felicia, min Thailandsbuddy och ta igen all missad kvalitetstid. Sen kanske grilla med chickes på kvällen, får väl se om vädret tillåter.

Nu blirre sänggång.


Over and Out


image29  image30 amanda & jag, blev dock väldigt just för min del haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0