You make my day

Tjo.
Ny vecka igen, känns inte lika jobbigt när solen kikar fram och sommarkläderna kan börjas att användas :).
Dagen har gått fort och jag har hunnit med en hel del redan. Lektioner som seglat förbi och raster i solen. På idrotten hade ja glömt kläderna så jag och babyjes fick gå promenix istället, kom så långt som till bakom idrottshuset. Där satte vi oss i lä för att njuta, blev även stenkastning i en vattenpöl..i 45 minuter haha, me like you.

Efter skolan varre dags att bege sig till staden för en fika, dock inte utomhus, ingen sol på deras uteplacering. Fikade med Jonte & Hoffnel, han även säga hej till Sjölin och Jonas. Long time no seen :/. Tog igen lite gamla minnen och framtidsplaner.

Vid fyra gick bussen till tygelsjö så då fick ja bege mig på egen hand. Hann gå in på H&M sen fick jag extremt ont i min fot och upptäckte att jag hade ett fett stort skavsår. Det blev iaf två tubtoppar som plåster på såret, en vit och en hallonröd, finfint.

iaf förr veckans lista

* Plugga till historieprov - DID
* Ut med Smilla - DID
* Träffa Felicia - DID, AND I LIKED IT
* Checka in sommarkläder - CHECK
* Åka till danmark o se om ja kan fixa nått jobb på Field's - BYTTES TILL STAN SÅ CHECK PÅ DEN MED
* Träna minst 3 gånger -TVÅ GÅNER, TAR IGEN DET LOVAR! =)
* Grilla på stranden med classmates - NICHT VÄDRET VILLE INTE RIKTIGT PÅ KVÄLLEN
* Dammsuga som fan :( - HAHA NEJ
* Rensa min garerob så massa fina sommarkläder får plats. - JAPPSI

Veckans:

* Måste ta tag i städningen
* Fixa p-stav, scarey
* GRILLA SOM FAN MED BRUDARNA
* Smillapromenix
* Gratta Sandra som fyller år 22/4
* Fira Sandra med partaj
* TRÄNA

Nu blirre käk sen får ja se om jag ska dega eller cykla till gymmet.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0