And I'm free!

Tja! För en gångs skull på nästan 2 veckor mår jag bra. Kanske inte hundra procent men nära, väldigt nära. har sovit så äckligt mycket dessa dagar och druckit flera liter vatten så har väl lyckats bekämpa bakterierna på ett naturligt sätt.

Dock har hostan inte försvunnit helt men det går med tiden. Har infört spottkopp, kostar upp och spottar ut det jag hostar upp. Jettemysigt jag vet. Men det funkar.

Tänkte köra igång ett minispa med anisktsmask, fotbad med skrubbande, helkroppspeeling medmera så man känner sig fräsh inför en ny frisk start av en dag i skolan.

Ska även ut me hunden och ta tag i städningen i källaren, don't look najs nu när jag flyttat in där för en veckas sjukstuga.
Ska sätta igång nu.

Förövrigt har jag brutit alla mina naglar nu när ja vatt sjuk :( BLÄ!



Kort intensiv sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0