Sista dagen med sara i min närhet

Om ett dygn är Sara borta, mindre än ett dygn. Kommer inte träffa henne på mer än två veckor. Näe för nu dra hon till Spanien sådär..
Det är inte okej, inte heller okej att du vill att jag ska dö singel.

Idag blev det sista lunchen tillsammans på Mando, utan amanda hon var valppassare.

Hur kollar man sitt saldo på banken hemifrån?!
Rösten i telefonen säger "tryck in din behörighetskod" Så jag jag snällt det
"Du har tryckt in fel behörighetskod, tryck in din behörighetskod" jamen jag trycker rätt kod idiot!
jag blir ledsen.

Har även kommit fram till att jag är pank, 500 kr på fem dagar är inte bra. Vet dock inte vad som ligger på kontot men nä kan ju inte kolla det heller suuug! Och dom vill dra med mig på bio. Hur kommer detta sluta i min ekonomi?

Ett plus i dagens kaos är att vi hittade resa till sportlovet, Gran canaria. Måste bar skaffa jobb. Hinner visserligen fylla år och fira jul innan resan. Det löser sig alltid.

maaaaaut.


Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh, darling! im home now! jag har saknat dig något grymt! vi måste fan ses imorgon! <3<3

2008-08-19 @ 02:40:53
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0