bröllop och jäkelskap

TJA! har nydligen kommit hem från en jobbig/skitkul dag/kväll. Klockan 09.00 omorse vaknade jag med nattens riddare bredvid mig.(gårdagen bestog av chillkrök här med få personer som gör mitt liv lite roligare.) Kunde inte somna om så låg och tänkte på bra saker. klockan blev mer så tog tag i mitt liv och hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. halv tre befann jag mif utanför seglarskolans lokal i småbåtshamnen där bröllopsfesten skulle hållas. Vid fem anlände gästerna, sen har jag sprungit fram och tillbaka i 5 timmar med glas, tallrikar, mer glas, flaskor , karaffer, mer glas med mera. När vi var klara var det fri bar och det uttnytjades kan jag lova!

Jag fångade brudens bukett vilket menar att jag ska gifta mig inom ett år, jag tar det som att jag ska träffa en bra och snygg kille inom ett år, det låter rimligare :) Blev tyvärr bortgift, med tre karlar. Alla var för gamla så dom belv dissade och jag tog min cykel och begav mig hemåt.

Dock svider mina fötter och jag är trött, ensam sömn inatt. Dock i min älskade hästen dubbelsäng så kan ligga på vilket håll jag vill utan att hamna utanför och utan att någon klagar på att man sparkar och snarkar. Imorron släktkalajs. Sen fyller jag ju år inom ett dygn.

Nu ska jag sova PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaa anna :( du ska va singel livet ut ju :(

2008-08-31 @ 10:47:14
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0