djävulens vatten

hallåe ja, ännu en dag närmare rhodos har vi idag dåja.

Imorse mådde jag som färkänat och det var inte på topp. Gårdagen skulle spenderas i en biosalong men det blev hos alle för chillkrök. Chill vetifan om det var, kul var det iallfall. Sara blev glad i hågen och kan tänka mig att hon nite mådde toppen på flyget till Spanien höhö.

Bussen slutade gå 1 och jag var kvar tills efter det så hade inte mycket mer val än att sova där. Vaknade upp med en död geting 2 cm från skallen, gud vad mysigt!

Kom hen och stendeckade framför mina älsklingar på manhattan. Vaknade nån timme senare och var på topp igen. Ikväll blir det endast sommarchansen och sen få träffa katti, long time no see.

Har massa måsten ja måse hinna med.
Klacka om massa skor, speciellt dom jag vurpade i i lördes.
Göra en packlista
träffa Qim & Nina
dammsuga under sängen! viktigt!
Ta reda på vilken tid skolan börjar
Hitta skivan med officepaketet till dator så jag kan få in word nu efter 4 år.

Först ska jag klä på mig.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

baby, det heter long time no see. inget n ;)

dessutom heter det microsoft word och inte world ;) hahaha. vi ses snart!! (K)(K)

2008-08-06 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0