du tänker hur ?

väggmålaren om hit me right beetwen the eyes:
"du är den som är respektlös kvinna! skärpning, ta stånd för vad du gör istället för att blaima religionen."
 
En kommentar jag fick efter att ha skrivit nått i stil med "min 17-årsfest blir nu inställd pga respektlösa gäster".
Hur i hela friden har detta något med religon och göra? Och har jag fel när jag kallar folk respektlösa som tar sönder trädgårsmöbler, förstör en ny köksbänk med kniv, spiller ut öl över en matta utan att torka upp, kastar ut underkläder i sovrumemt? Klart man kanske får ta smällar men det finns väl förhelvete en gräns?

Sen att personen är anonym gör det hela mycket roligare...

Tänkt efter och vill inte ha nån fest längre, jag vill inte att folk ska komma och förstöra. Folk som kallar sig för vänner, och om dom inte kallar sig för det är dom users.

väggmålaren, gå och dränk dig eller köp ett liv!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahaha, precis som att det skulle finnas en religion för skadegörande idioter?!

2008-08-04 @ 18:56:44
URL: http://bergstrand.blogg.se/
Postat av: väggmålaren

du för står Sara, allting har med religionen att göra. Om du tänker efter riktigt noga kan du nog se det gömda meddelandet i den inhemska sanningen

2008-08-05 @ 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0