fortfarande sjuk !

ÅHHHHH! jag vill bli frisk nunununu. Legat hemma idag och bara ruttnat. Det enda nyttiga jag gjort var en dusch och ansiktsmask så min hy är lite bättre nu. Dock vet jag att boven är dålig sömn, alkohol , slarv med tvätt och sånt. Ska ta tag i det efter min b-day. Ska iallafall börja lägga mig tidigare på vardagar.

Deep blue something - breakfast at tiffany's spelas på hög volym och jag håller på att tanka ner Alfie till kvällens underhållning. Jude law, en riktig hunk! Egentligen gillar jag itne ordet hunk, påminner för mycket om hulk. Men jude law är en äkta hunk även för mig som inte gillar ordet. Han e snygg, hans ögon åh.

Blir nog hemmadag imorron med, måste bli frisk till helgen då det är jobb som servitris på amandas systers bröllop och släktkalas som gäller, kulkul. inte om man är sjuk därför ska jag bli frisk!
Alvedonen verkar inte hjälpa men får väl fortsätta knapra, kanske hade varit värre om jag inte tatt dem?

Ska upp och fixa till nått ätbart i form av frukt och yoggi till filmen. Damn måste bädda sängen också innan...

Lator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0