here we go!

tjajatja är jag nervös eller ? mjo lite.. så sjukt mycket. Carro och jag har båda 0 kolla på saker och ting och nu ska vi längst bort i euoropa ensamma. De kommer nog gå bra.
Om jag inte skrivt nått inom 10 dagar betyder det troligen att jag anltligen är bortgift med en grek , kidnappad på en bar, låst in mig på flygplatstoaletten och missat planet hem.

Troligen så kommer jag hem. Förhoppningsvis.

Ska packa det sista nu sen ta bussen till carro där det bjuds på middag, spagetti och köttfärssås ryktas det om. Sen ikväll blirre 21-års fest, dock en lugn sådan. Sen decka hos carro sen imorron smäller det.
kanske hinner skriva nått imorron innan vi sticker.

Annars så ja ha de kasst och tänk på mig när ja ligger o svettas i 35 grader med en paraplydrink i handen.
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0