hit me right beetwen the eyes

Jadå, är nu klar med mitt CV. Ska bara få det utskrivet av mami sen ärre bara att dela ut det. Mami var smart nog att komma på tanken att det finns ett hunddagis i limhamn. jag gillar hundar - hundar gillar mig? Vad kan fel?
Ska iallafall hålla mig till limhamn, och hittar jag inget så shit the same.

Nu ärre nästan bara en vecka tills vi åker. Och när vi kommer hem är de bara 13 dagar tills jag fyller år WOHO!. Tyvärr blir festen inställd pga respektlösa gäster sist. men jag hänger inte läpp för det. Tjejmiddag och bag in box blir inte fel. Sen har vi ett grannland som har en del att bjuda på.

Ska inte planera nått just nu men något ska det bli!

har även lyckats slarva bort mina nya solbrillz, hur lyckas man?! Och extranycklen för den delen.
MÖG.

Ska duscha och leta stuff nu.

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Sara

yeyeyeyeye grannlandet is the shit!

2008-08-02 @ 20:32:58
URL: http://bergstrand.blogg.se/
Postat av: väggmålaren

du är den som är respektlös kvinna! skärpning, ta stånd för vad du gör istället för att blaima religionen.

2008-08-04 @ 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0