hur tänker dom ?


måndag 08.20-09.30 håltimme i 3 och en halv timme sen idrott en timme.
tisdag 08.20-16.20
onsdag 08.20-16.20
torsdag 08.20-09.30 håltimme i tre timmar sen 12.40- 15.30
fredag 09.40-11.45

inte nog med att dom ändrar schemat varje vecka så ska dom göra de så jävligt för oss som möjligt.

jag kommer aldrig komma upp på morgonarna ..

Igår, klockan halv tolv ringde amanda och tyckte ja skulle komma till b.flo. Min farbror skulle ändå köra det hållet så jag blev skjussad, snellt. Värsta draget och det var inte en kotte som var i nyktert tillstånd. Med tanke på sjukveckan tog jag det lungt men det hindrade inte från att vara ute hela natten. Klockan halv 8 kom jag och amanda inramlande. jag känner mig sliten och trött.

En powernap nu sen mat på det. Sen en promenad sen sängen. hur fan ska jag komma upp imorgon?
Jag kommer inte ha nått socialt liv över huvudtaget framöver.

På måndagar kanske, den är inte så jobbig. Det är bra då fyller jag år puss på det.
Ni lär få höra tjat om 1 september i varje inlägg nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0