I'll do it like a truck

I'm back in da house. Eller ja, jag har legat hemma idag med fethosta och feber. Mår bra nu så imorron blir det skola, rätt skönt att träffa alla igen, komma tillbaka i rätt rutiner och skona min lever.

Var hos Doktorn idag med halsen men det hittades inga fel så de e bara att knapra alvedon och sova. Så boring.
Jag ska inte kunna bli sjuk i halsen eftersom jag opererat bort mina halsmandlar ju ?

Återhämtat mig lite efter resan, hunnit pacak upp och slänga allt i tvättkorgen, kasta allt dom ska kastas och ställa tillbaka alla krämer på plats.

Hmm ny tjej i klassen beata eller nått verkar blyg och ja har ingen aning var hon e ifrån eller nått får se imorron. Fått ritkigt kasst schema, slutar halv fem på fredagar!? Han som gör scheman borde få ett skott i pannan.

annars inge annat spännande som hänt.
ne ska ta och sova nu
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0