imun mot alvedon?

kan man vara det? Imun mot medicin? Tror näsan jag är det för det hjälper ju inte! usch ennu en hemmadag och de lär bli samma sak imorron med. Jag har redan lärt mig tv-programmen mellan 12 och 18 jettenördigt.
har gjort lite nytta idag, drog på mig vinterjackan och uggsen, kopplade nike och tog en promenad i det fina höstvädret. Kom hem och gick o la mig igen. Vaknade av att mami ringde o sa att dom va påväg hem med chinabox, riktigt snällt.

varför blir man egentligen sjuk? Jag vet att det har med bakterier och kyla o sånt trams att göra , men vart kommer bakterierna ifrån? Kanske dumförklarar mig men var nog inte så intresserad av detta under biologin. Vad det än är man/jag blir sjuk av så vill det inte försvinna. Något äckligt rhodosskit som besämmt sig för att stanna. Kanske får boka ny tid hos doktorn imorron. Så att dom kan reda ut vad det är.

Ska inte snacka mer crap nu, håller på att tanka hem Hitch, idag får will Smith göra mig sällskap ohyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0