måste få sömn!

har kommit fram till att jag vänt mitt dygn totalt, misslyckat! Klockan är 3 och jag är inte det minsta trött och nej det är inte okej när man ska upp och se fräsh ut imorron. Kanske borde be om sömntabletter ?

Kvällen spenderades på Gozzip restaurang med favoriterna. Maten var god, kladdkakan var god men vädret var dåligt. Sex dagar kvar till värme (jag kan inte sluta tjata jag vet)...

dagen har spenderats i dubbelsängen fast utan någon att dela den med. Har kommit fram att jag inte vill vara singel längre. Jag blir avundsjuk på mina kompisar som har någon att dela en dubbelsäng med, på par som håller handen i stan, på nykära ungdommar som matar varandra med pommes. Fast jag hade nog skippat pommesen. Men bara för sakens skull.

Men efter Rhodos är det dags för mig, Anna Malmhagen att släppa singellivet. Enda problemet är att jag måste hitta någon som jag kan dela mitt icke-singelliv. Just det det är därför jag är singel, jag orkar inte söka efter kärlek igen.....

Blä för se om ödet vill att jag ska vara singel eller inte. Har iallafall lovat mig själv att hitta en pudding för semesterflört. Kraven är att han måste vara
Svensk - inget rasistiskt menat! Han kanske kan få vara norsk har hört att dom e schnyggisar.
Äldre gärna 20+ då är di mer mogna
såndär blick som gör att man smälter
solbränd, kanske skäggstubb, vältränad.

Låter jag kräsen? kanske därför jag är singel.

Måste försöka sova nu, kommer inte gå men ett försök ger jag det.


Kommentarer
Postat av: Sara

ANNA, DU SKA FAN INTE SKAFFA POJKVÄN! DET FÅR DU INTE, SÅDESÅ!

2008-08-05 @ 09:25:38
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0