one day in hell

jag blir ju aldrig frisk? En vecka med hosta, snörvel och snor är inte så jäkla kul! Borde stannat hemma i helgen, men de va ju så jäkla tråkigt hemma. Fick hoppa MFF matchen idag, är inget megafan men ändå rolet. fast hockey e roligare OHJA!

Låt mig berätta om min underbart helvetiska dag.
vaknade 05.20 av hostanfall, inte planerat i min sömnritual. Pga det kunde jag inte somna om.
gick upp halv sju och gjorde mig iordning
gick till bussen och var 20 minuter tiig till skolan
gick runt och letade efter kända ansikten men hela skolan är invaderad av nya ettor
hittade min matte B grupp och där hade jag trygga vänner
slutade halv tio och åkte in til stan med wick, jes och lotta för att käka sushi
åkte till idrotten och var lite sena så sprang runt och letade efter dom andra hittade dom tillskut men tio minuter senare fick vi sluta.
lev hämtad av mami, åkte till caroli, hon skulle köpa jobbkläder, jag ville sova.
kom hem och deckade
vaknade, åt
gjorde läxa, deckade framför tv:n
nu sitter jag med glass och tårta från helgen och tröstäter bort min feber.

Får se om det bli hemmadag med kurering imorron

Ska ladda ner några avsnitt scrubs sen nanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0