pics från rhooodos

välkommen till rhodos!


vi var pepp på planet


vårt lilla rum med hårda sängar, bättre än kreta men inte bra :(


baccardi breezer watermelon är livsfarlig men ger också ett bra partytrick


Biljetterna till beachparty och shotrace


Skumskumskum


Fräsig tröja fick man där också


Serbiska dansen av nicklas haha


På boatparty, stekare


Boatparty , så sinnes kul


ja veckans idioter, jag nicklas carro martin och gabbe tar bilden , var hans syrra håller hus vetefan.

ja en bild update kommer fler senare men här har vi iallafall ett urval ur veckan som gått.

Är friskus nu så det blev skola idag vilket var trevligt. Hoppas bara på att det fina vädret kan leta sig tillbaka!
Ikväll styr vi mot fjortisfestivalen för att se nrj i parken. Säga vad ni vill men jo det är bra artiser i år. Om sara har tur får hon upp mig i booster men vetefan.

annars, 11 dagar kvar tills min b-day WOHO!
Ser fram emot de kommande veckorna.

Ska även se fram emot helgen när det blir en helkväll med tjejerna, det har jag saknat!

Ska ner o fila min tumnagel som jag precis bröt, sug balle!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag har alltid tur! :D sådeså

2008-08-20 @ 15:49:41
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0