rött vin hela natten lång

Min tunga är blå, hela min käft var blå imorse. Det blir så när man dricker rödvin.
Sjukt ofräscht.

Sjuk kväll igår verkligen. jes, emil, gurra & jesper kommer hitr för lite sänk. Sitter i växthuset och lyssnar på tomas ledin och dricker merloue från flaskan.  Fram till tre satt vi och snackade skit sen begav jag , jesper och gurra oss vidare till jesper för nattbad, karaoke till wonderwall och frågestund. En kväll som slutade med punktering och hemgång halv sju imorse.

Morgonens upptäckt - svart tunga, svarta tänder & svarta läppar. Gothstyle.
Snoozade till tolv sen tvingade jag mig upp och städade undan. Upptäckte att jag lyckats lägga min kamera på ett bra ställe. Hittar den inte! Ska leta hela kvällen bannemig. Ska även packa klart.

Dk blir lämnat till en annan galen helg, kanske lika bra eftersom nattens sömn var 4 timmar.

Sjukt sugen på bilspelturnering men har varken bilspel eller ork till att ta mig till någon som har det. Ska tanka hem en film och decka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0